دوستان خوش اومدید (پست ثابت)

دوستان خوش اومدید (پست ثابت)

دلم را به تو هدیه می کنم دلی به وسعت دریا

 

 

صاف و زلال

 

و سرا پا شور و احساس

 

دلی که همیشه زمزمه می کند

 

 

قوانین

 

1 : با همه جور وبلاگی لینک میکنم . به شرطی که طرف ماقبل هم منو لینک کنه خنده

 

2:توهین نداریم . بی ادبی موقوف .

 

3:در حد امکان تو پست ثابت نظر نگذارید .


4:به دلیل اینکه تازه وبلاگمو باز کردم و

 

 

زیاد کار کردن با لوکس

 

بلاگ و بلد نیستم از دوستان خواهش

 

 

مندم جهت لینک کردن

 

ادرس وبلاگشونو در نظرات برام

 

بنویسن تا لینکشون کنم.

 

دوست عزیز از اینکه به وبلاگم

 

اومدی تشکر نظر یادت نره

 

نظر یادت نره

.

.

.

نظریادت نره

.

.

.

نظریادت نره بوسهخنده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 21:17 ] [ الهه ] [ ]